Thursday, October 16, 2008

::UTeM election?::


Sejarah di UTeM berlaku hari ni..election for MPP UteM berlaku akhirnya..Yang begitu menghairankan penulis (yang secara terang-terang merupakan penuntut setia UTeM untuk tahun ke-4 ni),bilakah masa untuk mereka ini semua dihebahkan berkenaan tentang pilihan raya ini?Tiada sebarang unsur2 atau pon sebarang fliers datang bertandang dan singgah ke telinga penulis berkaitan dengan pilihan raya kampus kali ni..Tahu-tahu je dah bertepek-tepek pelbagai poster dan iklan-iklan menyeru mereka yang merasakan pelajar UteM untuk membuang undi mereka..MPP=Majlis Perwakilan Pelajar..ade elaun tak jadi MPP??haha..(kalaulah aku masuk bertanding MPP,porak peranda kot UteM ni) 
  • Adakah anda semua pelajar tahun 4 wahai rakan-rakanku membuang undi anda?
  • Dimanakah anda semua membuang undi anda?
  • Adakah undi anda telah dibuang?
  • Nak simpan undi untuk tahun depan punya pilihanraya pulak ke?
  • Jadilah seperti penulis,menjadi warga UTeM yang bertanggungjawab..hehe

p/s: kat mane eh tempat membuang undi??kompius2..

3 comments:

Anonymous said...

aku g ngundi aritu pn nsib jer..sbb mmg da klas kat cbic n ssungguhnya mmg aku xtau pn ada ngundi smpaila mjlis mkn free UTeM(mjlis hari raya)shari b4 tu...hampeh kn?

iovantgarde said...

haah..betul..ak tau ade mengundi pon sebab pak cik bus tu menggesa untuk mengundi..ape hal lak pakcik?SPR msia buat PRU ke13 plak ke??hehe

Hazwan Hakim said...

undi online..ade r....utem da heboh sbelum tu..