Showing posts with label Man U. Show all posts
Showing posts with label Man U. Show all posts

Thursday, March 12, 2009

::Arsenal ku masih bernyawa::

Ya.Entry ini akan berbaur semangat kesukanan yang tinggi.Tepuk tangan ramai-ramai untuk bersama meraikan kejayaan ke4-4 team EPL yang layak ke suku akhir Champion League.Tahniah juga diucapkan kepada semua pasukan yang telah berjaya menewaskan lawan masing-masing samada di tempat lawan atau pon di depan penyokong anda sendiri.Yang penting layan bola kat Internet sudah.Tiada kesempatan mahu pun kewangan yang kukuh yang mengizinkan aku untuk turut sama melayan aksi bola sepak Eropah di Stadium utama mereka.Andai lah perlawanan di atas di jalankan di Stadium Paroi,sumpah aku pergi!!
Menang penalti pon kire orait ar kan??Yang penting menang.Amat lah berbaloi kepada aku yang setia menunggu sehingga ke minit-minit akhir perlawanan,menahan kepedihan mata,bertiangkan batang mancis,menikmati kepulan asap rokok (Cik H,saya tidak merokok tahu),menunggu saat penalti memang mendebarkan.Kadang2 terasa menahan perut yang memulas mendambakan tandas cangkung lagi nikmat dari menonton sepakan penalti.huh..
Pasukan Chelsea,Man Utd,Liverpool,Bayern,Barca,Arsenal,(arghhh,,aku lupa lagi dua team) berjaya ke peringkat seterusnya.Adat pertandingan,ada kalah ada menang.Kalau ikutkan pak Kadok,Menang sorak kampung tergadai.Sesuai kah perumpamaan ini diadaptasi dalam entri ini?Sesungguhnya,aku sudak mabuk.Sangat mengantuk.Entri ditulis sebaik sahaja lega menonton sepakan penalti yang diambil Roma melambung tinggi mencecah awan Dania..haha
Ps:Aku baru boleh kembali ke dunia blog sebab Streamyx mengong satu Malysia aku rasa.Rajin2 lah cuba untuk menggunting rambut di post ini.Aku teruja.

Monday, November 10, 2008

::Arsenal Namamu teratas~~::



1st half analysis



2nd half analysis


Hujung minggu yang paling bergaya buat aku dan rakan aku,Pak Nat ekoran kemenangan feberet team EPL kitorang untuk membenam Manchester United di laman rumah aku sendiri-Emirates Stadium.Nasri (goal scorer) tu kawan kepada Pak Nat

Perasaan bangga menguasai diri sendiri apabila selama 3 hari berturut-turut selepas kemenangan tersebut,aku rela memakai jersi away Arsenal tanpa perasaan segan dan silu.(Baju ini dibasuh tiap kali selepas pemakaian eh..)haha..

Dengan skuad baru nak matured,lawan full fit team MU,dapat gak ko menang kan wahai Arsenal.Cuma peristiwa kalah kat Stoke City tu buat aku sedikit moral down.Rasa macam nak je aku ganti tempat Wenger tu.



~Nama mereka Platipus dan Pareto~
Juga meminati Arsenal selepas kecewa dengan persembahan Man City


klik SINI untuk menonton beberapa highlight bolasepak.

Saturday, August 30, 2008

::Football Updated::


Footbal fever is coming back..Every team new line up are trying to bring back the title to their hometown..Should Manchester United defend the title?With a superb line up from CHELSEA and Youngsters from The Gunners,a valuable player bought by The Reds,they are ready to compete each other to prove the strongest team.

You don't get chance to watch them play live broadcasting?Always missed the latest result of each game?i got the solution for all of you..

Simply click here to know the updated score in each game..

This link not only just give the latest result of EPL game,but all over the world included Malaysia League.

Till then..enjoy them..

Click here!!