Sunday, February 15, 2009

::Kasih Sayang::

Aku ingin berkarya malam ini, Mendapat ilham apabila tersedar selepas bangun dari mimpi tidur selepas magrib, Hayati,hargai dan nilailah apa erti kasih sayang sesama makhluk muka bumi ini, Aku terkedu,terkesima,tergamam dan teruja, Hampir pudar sudah kasih sayang, Aku sayang kamu. Yang sudi mengaku aku sebagai the only one dirinya.
Nota kaki:Aku merepek merapu,sekian,,aku mahu mandi dahulu.

8 comments:

AFIF-SAN said...

xpaham..xpat tgk pon video....

teruskan merapu....hehe..

iovantgarde said...

to afif:
klu takleh nengok,ko google kat youtube..animal attack..terharu ak dowh

shatilah zakaria said...

hai alang..

idatazira said...

alang insan penuh kasih sayang :P

iovantgarde said...

to ana shatilah:
hye kembali..selamat bertemu kembali gak..hehehe

to saida:
ye,,sy penuh dgn kasih syg..anda mahu saya sayangi tak??encik torek akan marah kan nanti..haha

zieda said...

nk hai gak la..
hi alang...
hehehe

AFIF-SAN said...

baik lah..memang terharu pon..iskh...
mesti ko sedang berkasih sayang skg..
emm...dah ade pengganti ke?

fAriefArihan said...

takde kene mengena ngan tajuk...tp di sini sy nak katekan yg setiap kali sy bukaq page awk nie, sy jeles...jeles ngan skin yg gah n jeles gamba2 yg sgt kreatif!!! [tensi2]