Tuesday, January 20, 2009

::Mengong::


Tekanan tul aku dengan blogspot ni..Sape2 sile tolong aku boleh??apesal lah aku nye blog jadi mcm nie??huhu..apadahal aku takde edit pape code pon..dah jadi macam haram je blog nih,,huhu..otai2,,please help me ek..huhu..ak da gune tempalte bese2 pon still jadi macam ni gak..entry die memanjang ke tepi..huh..

tekanan tul..help me............







Alhamdulillah..Akhirnya blog aku kembali ke keadaan asalnya..Aku terpaksa delete entry yang bertajuk dari AJL ke Podeh kerana telah mengesan entry tersebut merupakan punca blog iovantgarde's territory ini menjadi mengong untuk seketika..huh..tapi,tidak mengapa,kerana semua itu pengalaman.Siapa bilang Jurutera Mekanikal tidak tahu pasal IT ??hehe..terima kasih kepada anda semua yang caring pasal blog saya ini.Chokilala,thanx 4 your suggestion.Blogger Podeh,selalu-selalukan diri anda jengah blog ini ya..

wassalam..



p/s: comel tak favicon blog ini??credit to Miss Chokilala..

9 comments:

Anonymous said...

waaa....nape jd cmtu?
mesti ade teredit mane2 ni..hukhuk..secara xsengaja la makdsudnyer...

Anonymous said...

tula.. wat cam aku.. guna template bese2 sudey.. hahaha

Anonymous said...

sbb telampau canggih kot.
blogspot xizinkan lah tu...
hohoh

Anonymous said...

mungkin salah pada coding2nyer...
xpelah..buat semula...
buat yang lebih canggih dari itu..

canggih sgt bkn penyebab segala kerosakan itu ye cik sekda...canggih itulah penyeri..kekeke...

Anonymous said...

yeah, its coding error (take a look @ body/post)
or blogger nie yg bengong lately..
akan ok nanti kot~

Anonymous said...

eh..
smlm aku tgk blog ko hitam sungguh..
x de lgsung widget2 nye..
harini jd memanjang ketepi plak..
ajaib la blog ko...

sekda : blog die mmg canggih la..sbb bleh tukar2 theme ikut cuaca..hahaha~

Anonymous said...

hoyeh!!!blog sudah kembali kepada normal..so,aku boleh menyambung promosi blog aku ini keada kamu semua bukan??terima kasih semua..

Anonymous said...

tahniah2x.. mana nya favicon ko? ko dah upload ke tak? tade pun ni?

Anonymous said...

nape tidak promot saye????ciss..
saye sudah kecewa....