Wednesday, December 31, 2008

::Selamat Bertahun Baru 2009::


Selamat Tahun Baru 2009 (sekitar satu jam setengah lagi ketika entry ini ditulis) kepada semua pengunjung blog iovantgarde ini.Apa harapan dan azam tahun baru anda semua?Jika sudi berkongsi bersama,sila lah tanpa segan silu dan ngilu pilu meng"drop" kan sebarang bentuk azam dan iltizam yang mulus,suci,tulus dan ikhlas di bahagian komen entry kali ini.Apa jua bentuk azam anda,selagi tidak melampaui batasan dan norma kehidupan manusia di muka bumi ini,tidak akan menjamin kan sebarang bentuk kegagalan jika azam tersebut tersemat dengan cekalnya di dada anda masing dan bakal dilaksanakan(err..tak perlulah untuk kalian meletakkan ala2 tag nama di bahagian dada anda untuk menyatakan apa azam anda apabila membaca entry ini ('',)) .

p/s: Aku masih mempunyai azam yang sama setiap tahun,kerana azam2 aku tak ramai yang tercapai.Rakan bernama Azam ramai lah.Termasuk Saiful Azam Apek.

p/s/s: Pareto dan Platipus bakal menyambut tahun baru mereka di Uganda timur.Jadi,mereka tidak akan wujud dalam beberapa entry akan datang.

p/s/s/s: Perlukah azam untuk menjamin kebahagiaan dalam hidup??huhu..jangan biarkan hidup anda diselubungi misteri....
|Aku Cintakan Malaysia|

5 comments:

idatazira said...

perlu sgt.

cth:
azam sy ialah "mari melembapkan kulit"
keperluan melembapkan kulit mcm sgt penting untuk menambahkan keyakinan... dan emmmm...berkahwin.
berkahwin kan perlu jadi cantik.

heh.

iovantgarde said...

pelik2..melembapkan kulit pon boleh menmbakan keyakinan ke??kulit diriku sentiada lembap..
gunakanlah dove~~hehe

AFIF-SAN said...

tu la azam org pelik..layankan aje lah..tp mmg betul, sy pn salu berazam nak mencantikkan bibir.. supaya bertambah sexy.. tapi xperlulah dimasukkan sbg azam tahun baru..azam tahun baru perlu lebih berilmiah..

3 azam baru saye anda pasti sudah tahu, refer posting saye.

p/s: ade satu lagi azam, atas nasihat Mr Thorek, saye perlu cari seorg gadis. jadi itu azam ke-4 saya lah. Ciri2 gadis itu saya nyatakan kemudian. sekian.

fAriefArihan said...

farie berazam utk melihat the reds berade di mercu liga....dan melihat kekalahan ehem2....erk???

ps: azam tuk berkwn ngan saiful azam apek gaks....

iovantgarde said...

to afif: den tau mcano gadis idaman ekau..mosti pandai urut tulang bahu ko kan??haha

to farie:
ermm..boleh kah the reds terus meminpin liga yek??ilek2..new year,semangat baru..gunners bangun ar balik nanti..

p/s: saiful azam tu dah kawen ye..permintaan direject..dush!!hhehe