Tuesday, November 11, 2008

::Saya telah di tag::

Hari ni,seawal jam 1130 pagi mata ni dah terkebil-kebil menahan pancaran matahari yang memanah mata untuk bangun melihat dunia.Tidur masih tak puas lagi tapi mengenangkan esok ada papaer yang perlu dijawab,maka digagahi juga kelopak mata yang berat ini ibarat se tan batu menghempap beliau untuk dibuka.

Check2 blog,didapati diriku ini telah di tag.Tag merupakan agen paksaan lah lebih kurang.Layan je lah kan.hehe.Dengan senang hatinya,Cik Saida telah tag kan nama aku.Berikut adalah syarat -syarat tag ni.

* take a recent photo of yourself OR take a picture of yourself RIGHT NOW.

* DONT change your clothes. DON'T fix your hair, just take a picture.

* Post that picture with NO editing.

* post this instruction with your picture.

* Tag 5 peoples to do t
his


ini merupakan keadaan sebenar diri saya ketika ini.Ye,saya belum mandi lagi,tapi muke macam dah mandi kan?Mengenakan jersi Chelsea zaman era kegemilangan Zola tajaan Autoglass dan sedang mengadap lampiran-lampiran latihan dan nota Instrumentasi..huhu..

dan 5 org yang bertuah kali ini adalah:


~Platipus membuat senaman Tagging~

9 comments:

idatazira said...

keh keh..;p
ok je.
ko ayu je xmandi pon
ahahaha

iovantgarde said...

puas ak beraksi depan camera tu nak amek gambar nie..ak suh kwn ak snap kan..haha..

penguin said...

tgk gmbr pn bleh tau die tgh masham~~

iovantgarde said...

miss penguin:

ye,saye tahu diri ini masham ketika ini,,tapi masham2 lah yang diangaukan kan..hehe

encikpundak said...

dah 4 orang tag aku benda yang sama. tapi tak minat! hahaha sebab aku suka amik gmbar orang tp tidak suka bergambar. hahaha

iovantgarde said...

ye encik pundak..aku tau ko suke amek gambar org,even gambar maksik cleaner u ko pon ko amek kn?takpe,,sekadar tag je pon,,,ko jgn runsing2 nak cari angle mane yang cun nak snap gambar ko agar tak kantoi ketidakenseman ko tu..haha

sHe pHa said...

kene cr time yg tutup aurat br leh amik gmbr neh.hihi.
nnt sy wat okeh.
dh kene tag 2kali nie.hihi

iovantgarde said...

ha..da kene tag 2x,,tak mo buat plak..hehe..awk nye tg tu tak seswai ngn saye ar..sebab sy laki,,soklan awk tu mcm untuk pompan je..adakah saya gay untuk meminati kaum sejenis???heheh

kambing said...

butohla arsenal