Friday, October 24, 2008

::Gembiranya jadi pelajar tahun 4::

~~Beliau bukan Pelajar Tahun 4,malahan bukan BMCS~~
Satu entri yang agak menarik dari meja penulis untuk dikongsi bersama agar menjadi bahan bualan di meja-meja makan mahu pun di sepanjang perjalanan menuju ke kuliah pada hari-hari mendatang.Huhu..

Tahun 4 di UteM?Apa yang menarik??Kalau dulu,masa tahun 1,awal-awal sem,muka rakan-rakan karib masing-masnig suci dari sebarang penempatan haram jerawat.Badan pun kalau ikutkan masih berada pada paras BMI normal.Bebas dari sebarang unsr-unsur lemak luaran yang mengikbatkan 6pack di badan tidak kelihatan lagi,kurus melidi masing-masing.Cun~~Hensem,,Tampan bergaya (perlukah dihighligt di sini senarai nama-nama pelajar tahun 1 BMCS 2005 yang tampan dan karcak?).Semua kenangan menjadi terindah dalam hidup.Tapi sayang,zaman 2005 dulu,manalah ada kewujudan kamera digital 8.0 megapixel seperti milik penulis ini mampu untuk dimiliki?Kalau ada pun,mungkin harga mencecah riban-riban ringgitan..Sayang2..Kalaulah aku ada kamera digital dulu,aku dah snap dah gambar setiap individu bmcs ni.Bukan niat apa,sekadar ingin dijadikan bahan kutukan apabila keadaan kritikal macam tatkala tahun 4 ini menjengah tiba.Semua bentuk rupa paras dan aktiviti tahun-tahun awal di utem menjadi bahan..hahaha

Yang pelik kepada penulis,tahun 4 gak lah peel masing-masing terselah.Ada yang kasanova (spt R***sid***),yang kaki games macam P***rn,kaki snuk mcm R***sd* dan bermacam-macam lagi..Kepada *Rass**id,ini bukan serangan peribadi,tetapi aku tak tahu nak petik nama siapa lagi..kih3..

Hermm..Paling tidak boleh diterima akal,tahun 4 lah tahun kami bergelar senior Student..Perghh!!Gerun,,Pelajar senior silap-silap lecturer pon gerun nak ajar kan.Tapi tu lah,muka masing-masing tak menggambarkan sifat dan entiti seorang pelajar senior yang semestinya memiliki tubuh badan yang besar (Pok Jak ok kot),ibarat seorang pemain Rugby (Amir ar),memiliki sifat muke yang bengis (Paie aku rasa paling layak) dan kacak (yang ni sume nak kan??).Adik-adik junior (especially perempuan ek) nak minta nombor telefon alih pun akan rasa segan apabila berurusan dengan para pelajar senior..hehehe

Apa pun keadaan fizikal rakan-rakan ku ini,yang pasti mereka memang best.Minta maaf,entry macam lari dari tujuan asal.Aku main taip je apa yang terlintas kat otak beku ni..huhu..Ada masa nanti,akan aku uploadkan gambar-gambar rakan2 ku semasa masih muda mudi dulu.Terpaksalah aku melakukan bedah siasat terhadap PC keluaran Stygyx aku yang ntah macam haram tu balik.Nak cari sebarang fie atau subfolder yang memberikan gambaran sebenar tentang anda semua..

p/s: jemput datang ke rumah aku hari sabtu,25/oktober/2008.Bukan untuk majlis kahwin,tapi open house..Ni pon korang yang paksa ak buat gak kan..huhu

No comments: