Wednesday, September 24, 2008

::Hadiah Aidilfitri::

Lama dah aku tidak berblog..Semuanya akibat kekangan eseyment yang membuak-buak terutama di hujung2 semester ni.PSM hampir membunuh masa aku untuk bergumbira bersama rakan-rakan.Seminggu lagi nak raya,perkakas raya masih lagi tak habis beli ni..Macane nak buat nih??Takkan nak  beli seluar bundle untuk di pakai pada hari raya ke-2 nanti?Takpe2..malam esok aku bersama rakan kelas Wan Penang,Paknat,Pak Oma',Amer,Rasid,Naim mahu pun But akan bersama-sama meredah ke Taman Cempaka..(nama yang di mension perlu dan wajib keluar ke Taman Cempaka esok!!)Mahu memborong Jeans murah..haha..off topik cikit..

Topik utama-----Hadiah dari Kerajaan Barisan Nasional kepada seluruh rakyat Malaysia sempena Aidilfitri ini..Harga minyak akhirnya akan diturunkan sempena raya..(tapi seposen sahaja...ape barang seposen..beli gule2 2 bijik lepas lah)

C70 double pipe 2 mode aku pon klu full tank dah RM10,macane lah dengan rakan2 aku yang bawak kereta?Sakit gak tu klau hanye turun sekupang cume..walaupupon majoriti antare mereka merupakan anak2 Dato yang tak di iktiraf,,hahaha

Aku malas nak komen banyak-banyak..kang sia-sia je kene tahanas ISA 2 tahun nanti..tak sempat plak nak grad tahun depan..Projek PSM pon tak siap g nie..daripada melalut-lalut tak tentu pasal dalam blog ini,better ak g mandi skarang..minyak naik ke turun ke tak kan dapat menolong aku untuk menghantar repot PSM lepas raya nanti..huhu..chalow...

p/s:Bak kata Amir merangkap roomate aku,,lepas raya nak beli Basikal kat Bayan..Save budget..Ade scooter pon takleh jalan buat pe..hhehe

No comments: