Tuesday, September 16, 2008

::Berani sungguh manusia zaman sekarang!::

WinkVeryAngryUndecidedStickingOutTongueSmileSickSarcasticPirateohnoesMoney-mouthLipsareSealedKissHotHeartHaloGrin
Dengan slumber badaknya ada makhluk ciptaan Allah sorang ni (ke berkumpulan ek) telah menganiayai diriku yang lemah ini..huhu..Confused Apa salah dosa diriku ini sehingga diperlakukan sedemikian rupa.Tapi ak tahu,,Pak Nat hanya bergurau..Maklumlah..setahun pernah jadi rumate sama-sama masa duduk kolej murni dulu,setakat gurau senda ni dah jadi amalan harian dah..hahah..

Koleksi syiling aku telah dikaburkan dari tempat simpanan sebenar..Menyebabkan aku telah secara spontan menuduh Wan Penang sebagai arkitek kepada semua insiden yang tut... ini..haha..
Target aku secara spontan terhadap Wan bukan kerana apa,tetapi mungkin kerana kekalahan Snuker kat Bayan sebelum bulan Puasa tempoh hari ar kot..mane tau kot die menyimpan dendam ke kan..hahaha..

~gambar ini tiidak berkaitan dengan entri ini..lalala~~


Sangkaan aku meleset.Bekas rumate sendiri telah memperdajalkan diriku..Boleh bawak bergadow tue akibat siling sebalang..AngryFaceAngryFace Kepada Wan Penang,,maaf dipinta..Aku doakan ko berbahagia bersama para scandal mu itu..

Lagi,ape ek? ha..Pak Omak aka Asyraff Sinclair BMCS sudah-sudahlah dengki dengan Din Kucing..Die tak bersalah pon dalam kes nie..Budak tu baik budi pekerti sume cukup..hehe..

Entry aku berakhir di sini..Kalau ada benda baru atau peristiwa baru terjadi pada diri ku,akan ku ceritakan tanpa segan silu..Bukan mencari publisiti murahan tapi sekadar untuk manfaat bersama..hahahah..ado ko manfaat ek?



WinkVeryAngryUndecidedStickingOutTongueSmileSarcasticPirateohnoesMoney-mouthLipsareSealedLargeGaspKissHotHeartHaloGasp

2 comments:

Anonymous said...

hahah...pdn muka...2 la pak abu...len kali jgn ketawakan org...hahahah

iovantgarde said...

huhu..ak gak yang menjadi mangse keadaan..takpe..kali nie security tip top..haha