Sunday, October 19, 2008

::PUSPATI??Puspakom??NDT::

WinkVeryAngryUndecidedStickingOutTongueSmileSickSarcasticPirateohnoesMoney-mouthLipsareSealedLargeGaspKissHotHeart


Salam Sejahtera semua.Anda semua pernah mendengar singkatan akronim PUSPATI?Pati?Atau pun PUSPADEWI?Adakah anda mengetahui maksud sepenuhnya bagi akronim tersebut?Sedar akan kesibukan anda semua untuk menyelak satu per satu halaman Kamus Dewan Edisi Ke3 yang setebal 3015 mukasurat itu,penulis dengan bangga hati sedia untuk membantu anda untuk menerangkan apakah maksud bagi kesemua akranim yang haram jadah itu..huhu,,mintak2 ar tak kene band..naya je~~

Puspati merupakan nama awal bagi Institut Nuklear Malaysia..Lebih kurang institut penyelidikan Tun Dr Ismail kot nama asal bagi tempat ni.Sekalung tahniah diucapkan kepada semua pelajar BMCS tahun 4 UTeM yang telah mangambil subjek NDT season ni.Lawatan yang telah dirancang telah berjalan dengan jayanya dan penulis sekali lagi telah dipaksa untuk mengupdate tentang aktiviti yang dijalankan sepanjang program lawatan sambil makan di RNR Seremban itu berjalan..huhu..

Pertama kali masuk ke dalam institut ni,penulis dan rakan diperkenalkan dengan bidang NDT itu sendiri.Dan setelah dibawa tunjuk dan promote kesemua aktiviti yang boleh dijalankan di sini (tak termasuk aktiviti bermain bowling padang mahu pun main wau ye),semestinya lah aktiviti photoshoot..haha..main utama entry ditulis,,,untuk berkongsi gambar je,,hehe..Plus,assignment assign jgn lupe nak buat plak ..

~~bakal engineer NDT~~

~~engineerwanis utem~~

~~Anti media+anti corrosion~~

p/s: penulis memasang visi untuk menjadi ahli NDT yang berkaliber yang mempunyai income bulanan yang lumayan!!erkk..boleh percaya ke?


AngryFaceBlushConfusedCryingFootInMouthFrownGaspGrinHaloHeartHeartHotKissLargeGaspLipsareSealed

2 comments:

projekmah said...

koi memang x puah ati, cam mane korang bole wat byk program jalan~jalan.

btw, koi dah masuk sane, dulu mase skolah teknik.

iovantgarde said...

aduh..da masuk loghat pahang da nie..hehe..jalan2 sambil2 makan2 je ni..hehe..suh ar lectrer ko buat lawatan gak..lawatan ke reban ayam durian tunggal..perghh..manyak input tu boleh masuk..haha