Friday, January 9, 2009

::Sessi mencabar minda::

Salam muhibbah dan sila salam tangan rakan anda masing-masing..hehe..Nukilan yang ringkas dan padat akan dihasilkan disini bagi memenuhi kuta tido 8 jam sehari aku sekarang ni.Almaklum lah,kerap sangat aku bermimpi dikejar makhluk asing apabila tidur sehingga tak sedar matahari dah menjengah ke bibir langit..perghhh..ayat tak nak kalah.sila abaikan ye.
Ada beberapa perkara ringkas yang sedang terlintas-lintas dan berlaim difikiran aku sekarang.Mereka semua dipastikan akan termaktub didalam entry aku ini.Sebenarnya,aku sedang mencabar diri ini untuk menghasilkan posting yang ringkas sepadat yang mungkin dan seterusnya akan menunggu feed back anda semua bagaimana selepas ianya diposting kan.
  1. Abang aku,Komander Prosboc telah pon berlepas ke Syiria sekarang ini.Beliau berkerja di sana.Bak kata omputih,Out the state for a several days for out station..benarkan?Mungkin beliau sedang menikmati perjalanan udara yang sangat enak tika ini.Fly Emirates Airways tu..huhu..Bilalah aku akan ke luar negara juga..Lusa mungkin??
  2. Kereta BLM beliau hampir menjadi milikku dan akan aku nodai,tetapi tidak akan jadi kenyataan kerna aku masih di Melaka.BLM tersebut di Seremban.huh
  3. Misteri tentang gambar di atas??Itu sebenarnya adalah koleksi foto kenderaan Motosikal pelajar2 UTeM.Sangat bervariasi bukan?Aku yakin,jika tuan punya moto membaca entry aku ini,pasti lobang hidung mereka akan kembang tahap gaban,perut akan secara automatik memboyot ke depan,dan akan save gambar ini dan mungkin akan meletakkan gambar ini dalam mana2 akaun social web mereka.Facebook,frienster,Myspace, atau termasuk dalam paper Sinar Harian edisi terhad mungkin?
  4. Aku baru pulang dari bermain futsal,setelah hampir 2bulan tidak menendang bola.Ternyata memberi impak kepada prestasi permainan sehinggkan hampir dibuang dari court dek kerna membazirkan beberapa peluang.Maklumlah,aku kan striker.Feberet postion tu.Hanya sebutir gol terhasil dari kakiku ini.Itu pon menerusi dead ball dari tengah.
  5. Alasan sebenar aku pancit ketika main ftsal sebentar tadi adalah,aku sudah boyot mungkin..huhu..
Cukup 5 perkara yang terlintas buat masa sekarang ini.Aku mahu tidur yang berkualiti.Mungkin mimpi dikejar dengan makhluk asing akan bertukar dengan mimpi dikejar Lisa Surihani Cik H pula kan..hahah p/s: Kepada Komander Prosboc,jika anda membaca entry ini,sila dapatkan sebotol minyak wangi import khas dari Syiria untuk adikmu ini ya!Ini bukan ugutan,tapi lebih kepada kasih sayang~~ p/s/s: Kepada tuan punya motor gambar di atas,motor anda memang agak cun.Jangan saman saya kerna tidak meminta ijin untuk menangkap gambar mereka beraksi cun. p/s/s/s: Padat tak entry ini??hehe..papai!

3 comments:

Anonymous said...

wahaha..padat la gak..
setiap entry begitu..hikhik
abg ngah out station lg..
g la balik melaka amik kete..hehehe

Anonymous said...

bukan balik melaka lah,tapi balik seremban,,tgk lah,,biar masa menetukan..cewah..heheh

Anonymous said...

ha ah la ape plak balik melaka...
seremban sudah..lebey2 plak kite ni..hakhak..